Is dit de uitdaging voor jou?
Boekhoudprofs en zijn klanten zijn sterk groeiende. Wij als administratie- en consultancykantoor zijn op zoek naar versterking. Wij zoeken financieel talent met een flinke dosis verantwoordelijkheidsgevoel. Jij krijgt namelijk de taak om de volledige financiële portefeuille voor de belangrijke internationale klant Swiss Point Of Care te verzorgen en te begeleiden. Ben jij in staat om jouw toekomstige werkzaamheden verder te optimaliseren, automatiseren en klaar te maken voor de toekomst? Lees dan snel verder! Jij hebt namelijk zojuist dé uitdaging gevonden.
Bedrijfsprofiel
Boekhoudprofs is een jong, informeel en kleinschalig administratie- en consultancykantoor. Het team bestaat uit zeven enthousiaste en gedreven collega’s die dagelijks bezig zijn om klanten te ontzorgen en begeleiden in hun administratieve verplichtingen. Daarnaast zien klanten Boekhoudprofs als kennisadviseur met betrekking tot het geven van fiscaal advies. Met passie voor het vak en de persoonlijke benadering zijn ze in staat gebleken om te bouwen aan een duurzame relatie. De laagdrempelige en dynamische bedrijfscultuur zorgen voor een fijne werksfeer. Wil je aan de slag bij dit jonge en ambitieuze kantoor? Dan is dit het moment om te solliciteren.
Functiebeschrijving
Jij wordt de specialist en het aanspreekpunt voor de internationale klant Swiss Point Of Care. Je komt in dienst van Boekhoudprofs, maar je zult voornamelijk werkzaamheden verrichten voor Swiss Point Of Care. Zij zijn een snelgroeiende handelsonderneming in medische hulpmiddelen, voeding en voedingssupplementen. De organisatie is gevestigd in Hoofddorp en verkoopt producten die de consument helpt bij een gezonde levensstijl. De producten worden online via de webshops www.swisspointofcare.com en www.go-keto.com verhandeld, daarnaast worden ze aangeboden op meerdere bekende e-commerceplatformen.
Je bent in de weer met het draaien van rapportages, je maakt maandelijks winst- en verliesrekeningen per verkoopkanaal, je verwerkt en controleert het inkoop-, verkoop- en bankboek en je bijt je vast in internationale btw- vraagstukken. Daarnaast houd jij je bezig met het beheer van de verschillende betalingsstromen en het onderhouden van de koppelingen met de webshop. Tot slot denk je mee over de verbetering van de processen en geeft gevraagd en ongevraagd advies over hoe de efficiëntie van de complete financiële administratie naar een hoger plan getild kan worden.
Ondertussen zorg jij voor een sterke klantrelatie. Belangrijke speerpunten voor deze relatie zijn betrouwbaarheid, kwaliteit en persoonlijk contact. Uiteraard heb je nauw contact met de klant en zorg je voor een soepel lopende samenwerking. Bovendien krijg je de gelegenheid om input te leveren op directieniveau.
Functie-eisen
Wij zoeken een open, betrouwbaar en accuraat persoon. Je staat midden in het leven en denkt niet alleen aan de dag van morgen. Je hebt een duidelijke toekomstvisie met betrekking tot jouw verantwoordelijkheden. Je bent pragmatisch ingesteld en weet van aanpakken. Je hebt minimaal een mbo4+-diploma in de richting van (financiële) administratie. Ervaring in een handels- of e-commerce organisatie is geen must, maar zou meer dan welkom zijn. Gezien het internationale karakter van de organisatie is het belangrijk dat je de Engelse taal machtig bent. In jouw functie ben je grotendeels analytisch bezig, dus jij bent een échte pro in Excel. Heb je ervaring met Exact(online) software? Dat is een mooi pluspunt.
Je krijgt bij ons:
Een uitdagende en afwisselende functie. Het is mogelijk om deze functie zowel fulltime als parttime in te vullen. We bekijken graag samen naar de juiste werk/ privé balans. Er is veel ruimte voor eigen initiatief en de inbreng van jouw eigen ideeën. Je krijgt de mogelijkheid om met jouw talenten aan de slag te gaan en te ontwikkelen. Hierdoor kan je samen met Boekhoudprofs bouwen aan een duurzame relatie.
Het salaris is afgestemd op jouw kennis, ervaring en prestaties maar ligt in ieder geval tussen €2.600 en €3.400 bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband. Daarnaast heb je recht op 24 vakantiedagen, een goede pensioenregeling en een volledige reiskostenvergoeding van €0,19 per kilometer.
Naast deze voorwaarden hopen wij dat we goed hebben overgebracht dat je bij een hele fijne, informele en gepassioneerde organisatie komt te werken. We kijken dan ook uit om jou te ontmoeten om samen te kijken of het de juiste match is.
Ben je enthousiast? Neem dan contact op met Erwin Schouten, 0416 – 235 702 of mail je motivatie naar erwin@boekhoudprofs.nl en dan drinken we snel een kop koffie!